۱۱ پاسخ

تو این اوضاع مردم با بدبختی دنبال ی لقمه نونن چ برنامه ایی برا تولد نهایت بتونن ی کیک بخرن🥲خیلیارو تو گهواره دیدم اینطورن برا همی گفتم همدرد باشیم

مبارک باشه عزیزم انشاالله همیشه به خوشی

جیبم بزور یاری میکنه کیک بگیرم دلت خوشه😂😁

میشه بگی اون پیتزا کوچولوهارو چجوری درست میکنی؟
و بقیه رو دستورشو میدی؟

واسه بچه یه ساله سعی میکنم یه تولد ساده و کوچیک برگزار کنم با کسایی که میشناسه و باهاشون راحته تا بهش خوش بگذره خبری از شلوغی و‌زرق و برق نیست ،

چی خودت درست کردی خواهرم ؟

فینگرا چه تعدادی بودن؟

اولش بردم آتلیه عکس هاشو گرفت ی دونه کیک همون روز گرفتم
یکی هه روز تولدش رفتم خونه دوستم ی کيک دیگه گرفتم اونجا بازی کردن و رقصیدن و کیک خوردیم

خیلی قشنگه ولی خب پولشم قشنگه 😂در حد یه کیک و دیزاین ساده و خوراکی که دوس داره ♥️

دلت خوشه خواهر

فینگرا چقد شد پولش؟

تولد نمیگیرم

سوال های مرتبط