تو این اوضاع مردم با بدبختی دنبال ی لقمه نونن چ برنامه ایی برا تولد نهایت بتونن ی کیک بخرن🥲خیلیارو تو گهواره دیدم اینطورن برا همی گفتم همدرد باشیم
مبارک باشه عزیزم انشاالله همیشه به خوشی
جیبم بزور یاری میکنه کیک بگیرم دلت خوشه😂😁
میشه بگی اون پیتزا کوچولوهارو چجوری درست میکنی؟
و بقیه رو دستورشو میدی؟
واسه بچه یه ساله سعی میکنم یه تولد ساده و کوچیک برگزار کنم با کسایی که میشناسه و باهاشون راحته تا بهش خوش بگذره خبری از شلوغی وزرق و برق نیست ،
چی خودت درست کردی خواهرم ؟
فینگرا چه تعدادی بودن؟
اولش بردم آتلیه عکس هاشو گرفت ی دونه کیک همون روز گرفتم
یکی هه روز تولدش رفتم خونه دوستم ی کيک دیگه گرفتم اونجا بازی کردن و رقصیدن و کیک خوردیم
خیلی قشنگه ولی خب پولشم قشنگه 😂در حد یه کیک و دیزاین ساده و خوراکی که دوس داره ♥️
دلت خوشه خواهر
فینگرا چقد شد پولش؟
تولد نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.