۴ پاسخ

عزیزم پستونک گرفتن بهتره در شرایط کاملا اروم اتفاق بیوفته مثلا در سفر یا جایی ک خونه خودتون نباشین باعث اضطرابش میشه الانم دیدم گفته بودین مریض بچه
بذار ی موقع ک بچه شرایط جسمی ش کاملا اکی باشه

اول شیر روز رو بگیر
بهش بگو می می فقط موقع لالا
بعد شیر شب
من دو هفته تقریبا فقط روز رو کم کردم بعد یهو شیر شب
سخته ولی میگذره
آبلیمو زدم نوک سینه که بگم خراب شده

چسب کاغذی بزنی بهتره به نظرم

بنظر من نده دیگه بزار جدا بشه هر چقدر طولش بدی وابستگی اونم بیشتر و بیشتر میشه

سوال های مرتبط