۱۳ پاسخ

بله دکتر به من گفت دلستر و نوشابه و دوغ گازدار و کلا هرچیز گازداری نخور. نفخ شدید میده به بچه.

میگن شیر زیاد میکنه

درخواست دوستی میدین؟

بله گلم

ن من خیلی میخوردم

باید بزاری گازش بره

من هرروز میخورم

بله چون گازداره

نه عزیزم

اره نخور

نه بابا من می‌خوردم شیرم زیاد میشد

نه میگن دلستر شیرروزیادمیکنه

نه

سوال های مرتبط

مامان نورا‌ خانم مامان نورا‌ خانم ۵ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی