۳ پاسخ

منم می‌خورم تپش قلب میگیرم در حدی که ضربان قلبم میاد رو ۱۳۰
نمی‌دونستم مال این قرصه هست

منکه این عوارضش رو ندارم گلم
مگه شما داری؟

منم انقباض داشتم رفتم زایشگاه دکترنوشت ولی بی تهایت تپش قلب و لرزش بدن گرفتم دکترم ک بعدتعطیلات اومد گفت قطعش کن شیاف پروژسترون داد

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری