۴ پاسخ

بگوووو

خب اگر دکترت در دسترسه بگو بهش حتما . من ک دکترع خرم تا ۸ ام نیس باید هر چی شد بدوام بیمارستان 😐🤦🤦

حتما بهش بگو شاید دیگه منع بشی

هنوزم داری؟

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی