فکر نکنم خوب باشه براش هویج هم پخته باید بخوره
نه نفخ میکنه
آب هویج سنگین
ده ماهگی
دل درد میشه
در حد مزه کردن یک قاشق مربا خوری
نه اصلا آب میوه به ویژه آب هویج برای بچه تا 1 سال خوب نیست. قندش بالاست و کبد بچه توان این هجم از قند رو نداره
اب هویج دکتر ب من گفت باید ده ماهش تموم بشه بدی خوب نیست
شیشه شیرش رنگ میگیره با قاشق بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.