اعتصاب کرده عزیزم استرس نداشته باش مث من گند نزن به روح روان خودت فقط تا ارومه و تو خاب بهش شیر بده اوکی میشه
به زور بهش شیر نده چون لج میکنه نمیخوره،پسر من ک اینجوری به زور شیر بدم لج میکنه
قهر نکرده عزیزم بخاطر جهش رشدیه، زمانی که یه چیز جدید یاد میگیرن یا براشون آگاهی جدید میاد کم غذا و کمخواب میشن بعد کمکم درست میشه
تو خواب بهش شیر بده که وزنش کم نشه
من که مجبور بودم داخل اتاق تاریک با چراغ خواب با لالایی مخصوص ببرم چشماشو ببنده شیر بخوره تا بخوابه
اعتصاب میکنن عزیزم چیزی نیست
توی اتاق کم نور و بی صدا بهش شیر بده
یا توی خواب
پسرم منم تو اون سن همینجوری بود تا ۱۰ روز
بازیگوش میشن
و مغزشون داره به سرعت رشد میکنه برا همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.