چرت و پرتایی که میگن برای حجم زیاد و مصرف مداومه ! گوشتو از حرف خاله زنکا پر نکن طرف هیچی نمیدونه از یه جا شنیده الکی ده خط مینویسه فک میکنه خیلی حالیشه
طبعش گرمه زیاد نخور
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17
نمک زیاد: هم زیتون و هم ترشی هر دو شور هستن. نمک بالا میتونه باعث افزایش فشار خون و ورم بشه، مخصوصاً اگر سابقه فشار خون بارداری یا مسمومیت بارداری داری.
سرکه زیاد: مصرف زیاد مواد اسیدی ممکنه ریفلاکس و سوزش معده را بدتر کنه.
مواد نگهدارنده در ترشیهای صنعتی: اگر ترشی آماده مصرف میکنی، ممکنه محتویاتش خیلی استاندارد نباشه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.