ترشی زیتون تو بارداری بده

۵ پاسخ

چرت و پرتایی که میگن برای حجم زیاد و مصرف مداومه ! گوشتو از حرف خاله زنکا پر نکن طرف هیچی نمیدونه از یه جا شنیده الکی ده خط مینویسه فک میکنه خیلی حالیشه

طبعش گرمه زیاد نخور

عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17

نمک زیاد: هم زیتون و هم ترشی هر دو شور هستن. نمک بالا می‌تونه باعث افزایش فشار خون و ورم بشه، مخصوصاً اگر سابقه فشار خون بارداری یا مسمومیت بارداری داری.
سرکه زیاد: مصرف زیاد مواد اسیدی ممکنه ریفلاکس و سوزش معده را بدتر کنه.
مواد نگهدارنده در ترشی‌های صنعتی: اگر ترشی آماده مصرف می‌کنی، ممکنه محتویاتش خیلی استاندارد نباشه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا👶🏻آریا مامان ایلیا👶🏻آریا ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری