۶ پاسخ

من الان ۳ هفته‌س که این درد رو دارم
همین الانم شکمم سفت شد درد گرفت کمرم و زیر شکمم

عادیه منم اینجوریم انقباظات کاذب

به نظر شیاف استفاده کن تا ۳۶ هفته بعدم فعالیتت کمتر کن استراحت کن

عزیز فعالیتتوکم کن ب دکتربگو پروژسترون بده جلوگیری کنه از زایمان زودرس

مال منم سفت میکنه و شل جاش تنگه عزیزم

منم همینجوری ام ،دیشب تا صبح مردم از درد نه مامان بابام نه شوهرم هیچ کدوم نتونستن بخابن از استرس

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری