۸ پاسخ

اتفاقا دختر منم بعداازدادن قطره مولتی ویتامین پدیا به شدت بالا آورد ینی جوری که گفتم خدا رحم کرد پیشش بودم به این شدت بچم دیرازجون اتفاقی میوفتاد براش

من تاالان مشکلی نداشت سه روزه بعد قطره بالا میاره 🫠

دختر منم با ویتامین آد پدیا بست رفلاکسش تشدید شد دیگه الان ویواکیدز میدم خدا رو شکر مشکلی نداره.
دکتر دختر من گفت قطره های که با طعم پرتقال و لیمو باشه تشدید می‌کنه رفلاکس رو

کلا پدیابست رفلاکس میده اما چرا از این سن مولتی میدید؟
من آد پدیا میدم صبح چشم باز میکنه یک سی سی میدم بعدش ۱۰ سیسی آب میدم بعد تلزههه عوض میکنمش و لوسیون اینا قشنگ ۱ ساعت و نیم علافم بعد تازه شیر میدم دیگه بالا نمیاره

آره بچه منم همینطور شد الان ویواکیدز میدم بهش میسازه

اره پرتقالی ان .مارک آویفر بخر

چرا از حالا مولتی ویتامین میدی

آد پدیابست برای بچه من هم رفلاکس هم کولیک شدید کرد

سوال های مرتبط