۸ پاسخ

تازه یکی دو هفته هست شروع کردم
فرنی دادم و حریره بادام
میخوام برم سراغ پوره سبزیجات و میوه
البته کتاب هم دکترم داده فردا میرسه دستم

با لعاب برنح چون نمیخواستم یهو رو معدش فشار بیاد تا سه روز لعاب برنج دادم امروز هم فرنی داد

من ۶ماه و ۱۰روز ....
از لعاب برنج و فرنی شروع کردم همون هفته اول بهش پوره سیب آب‌پز و هویچ هم دادم ...

من تازه شروع کردم با بادوم...
چند دونه پوست شو میگیرم رنده میکنم با یک یا دو قاشق آب جوشیده میزارم بمونه صاف میکنم بهش میدم بسیار بسیار مقوی برای استخوان بندی و استحکام استخوان
خودمم مامانم میگه از ۴۰ روزگی بهت می‌دادیم

۶ ماهگی فرنی

اول ۵ ماهگی با فرنی و حریره بادام

۶ماهگی با فرنی برنج

4ماهگی بافرنی حریره

سوال های مرتبط