۱۱ پاسخ

برا فرداش پودینگ درس میکنم ناهارم ماکارانی عصرونش املت و شامم هنو فکرشو نکردم و از کل اینا ک گفتم شاید ی بند انگشتم نخوره همشو خودم باید بخورم

صبحونه مورد علاقه دختر من املت خرما هست
دو تا خرما و یه گردو آسیاب شده رو تو کره تفت میدم، بهش یه تخم مرغ‌میزنم بعد که پخت دارچین و کنجد میریزم روش.

تخم مرغ ابپز
نیمرو
املت
نون و پنیر گردو
نون خامه
نون سرشیر
پنکیک
فرنی

نون پنیرگردو.کره مربا.ارده وشیره.تخم مرغ. اوتمیل.کره بادام.

هیچی نمیخوره🫡

تخم مرغ
اگه خیلی سرحال باشم فرنی یا شیر برنج

سمنو.کره مربا.پنیر و کره.ارده و شیره گااااااهی هم عدسی

پسر من به مدت خامه عسل ميخورد.يه مدت پنكيك، يه مدت فرني.دوره ايه يهو نميخوره

نون پنیر نون شیره ارده پنکیک

نیمرو ربی/ پنکیک

نون پنیر گردو،
شیر گرم میکنم با نون تیلیت،
املت،تخم مرغ،
بعضی وقتا ک حال ندارم شیر و کیک،
قبلا اوتمیل و فرنی و شیربرنج هم درست میکردم الان حال ندارم 😂

سوال های مرتبط

مامان یوزپلنگ مادر🐆 مامان یوزپلنگ مادر🐆 ۲ سالگی
مامان آیدین و آذین مامان آیدین و آذین ۲ سالگی
مامان دیانا👼🏻🍓 مامان دیانا👼🏻🍓 ۲ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی