پسر منم بجز تخم مرغ چیز دیگه ای نمیخوره
بعضی روزام فتیر با پنیر دوس داره میدم
پسر من فقط خامه با مربا هویج قاطی میکنم میخوره بانون
لب ب هیچ چیز دیگ نمیزنه
مال من تخم مرغ
حلوا اره
با نون نه خالی خالی میخوره
پسرمن حساسیت به پروتئین گاوی داره نمیتونه لبنیات بخوره واس همین صبحانش املت،عدسی،فرنی ،اوتمیل وایناس نمیتونم بگم دوس داره اما ناچاری یکم ازشون میخوره
فقط چای و نون پنیر میخوره همین
من زرده تخم مرغ کمی وانیل با شیر قاطی میکنم و ی قاشق آرد برنج یا نشاسته ذرت میزنم و دو سه تا خرما بدون پوست میزارم رو حرارت مثل فرنی میشه اما مقوی تر
بعضی وقتا بادوم آسیاب شده هم میزنم
نون و پنیر و گردو
پنکیک با کره ی ۵مغز
نیمرو
ارده و شیره (که عاشقشه ولش کنم سه وعده ارده میخوره)
نون و پنیر و کره
کره و مربا
انواع تخم مرغ
کره بادام زمینی و شیره انگور و نون
فرنی و اوتمیل
پنکیک
فقط تخم مرع مبخوره
تخم مرغ آبپز ، فرنی ،شیربرنج ،مربا ،ارده شیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.