خانوما بالشت کوچیک میشه زیر سر دخترم بزارم؟ موردی نداره؟

۹ پاسخ

نزار فرم سرش خوب بشه

من میزارم چون رفلاکس داره
از روز اول بالشت گذاشتم

من میزارم

من نمیذارم احتمال خفگی هست ،اگه میخوای یکم زیر سرش بالا بیاد زیر تشکش با پتوی نازک براش یه شیب کوچیک درست کن تشک رو بذار روش بعد بچه رو بذار بخوابه

نزار اصلا نیازی نیس

کوجیک بزرگیش مهم نیس قطر بالشت مهم
باید جوری توش بار باشه انگار یه پارچه هشت بار تا کردیش

من میزارم

من میزارم دکتر گفت شیب دار حتما باید بخوابه

تا یکسالگی نباید بزاری خطرناک

سوال های مرتبط

مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی