خب چرا بذاری؟ بچه تا دو سالگی بالشت نمیخواد. حالا اگر برگشت شیر داره و میخوای شیب دار بذاریش، فقط سرشو نذار رو بالشت. از کمر بذارش
اتفاقا دختر من رفلاکس داره دکتر گفت حتما سرش بالاتر باشه از بدنش
من کلا رو سطح شیب دار میخوابونم ، اینجوری شیرشم برمیگرده، ولی اینکه فقط سرش رو بالش بزاریم بلند کنیم نه نیاز نیس
اگ بالشت نزاری چی باید بزاری پ ؟
من ک از اول میذاشتم
میگن بهتره نزاریم. ولی اکثرا میزارن
منکه میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.