اگه اعصابشو داری بیار
ایییییییی عاشق اسمشم🤩🤩🤩🤩اسم شازده پسر منم دیـــــــــــاکـــــــــــو😉💙
عزیزماگه شرایط مالی، جسمی و روحی روانیش رودارید و اینکه پسرتون به یک استقلال نسبی رسیده درغذا خوردن، لباس پوشیدن، بازی کردن، انجام دادن کارهای شخصیش ،ارتباط گیری اجتماعی با در نظر گرفتن شرایط فعلی جامعه جنگ و تورم و تورم و تورم و.... میتونید اقدام کنید
اگ حوصله و اعصاب داری بیار منکه رفت هف هشت سال دیگه. میخام برا خودم باشم ارامش بگیرم بعد
والا من ک ۹ سال فاصله انداختم اشتباه کردم
ولی ۳ سال هم زوده بنظرم
حداقل ۴ سال فاصله بنداز
درکل از خوبیخوبیاش بگم اینه ک دخترم جدا کرد جای خوابشو و الان هم پسرم خیلی استقبال میکنه باهاش بخوابه
من خودم گزاشتم سال بعد ، اصلا تک فرزندی دوست ندارم شوهرم خودش تک فرزنده همش میگه کاش یکی کنارش بود
دیدم طرف چهار تا پشت هم اورده چقدر کارش راحته چون بچه های بزرگتر مسعولیت کوچیک تر هارو گردن میگیرن کمک میکنن تو کار ها به مادرشون
به نظرت امادگیشو داری ؟میتونی چیزایی ک گذروندی رو دوباره تجربه کنی ؟
من ک اصلا نمیتونم بهش فکر کنم خیلی سختی کشیدم تا بزرگ بشه کم اذیت نشدیم
منم تو فکرشم ولی متاسفانه ممنوع شدم از طرف دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.