افسردگی بعده زایمانه
بعده زایمان ب خاطر افت هورمون ها حس پوچی خیلی وقتا ب سراغ ادم میاد
بخصوص ک این حس همراه با بی خوابی و خستگی هم باشه
روان ادم نابود میشه
سعی کن کمکی کنار خودت داشته باشی
و سعی کن تا حد امکان ب خودت برسی
چون ادم ناخواسته روحیش میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.