۱ پاسخ

افسردگی بعده زایمانه
بعده زایمان ب خاطر افت هورمون ها حس پوچی خیلی وقتا ب سراغ ادم میاد
بخصوص ک این حس همراه با بی خوابی و خستگی هم باشه
روان ادم نابود میشه
سعی کن کمکی کنار خودت داشته باشی
و سعی کن تا حد امکان ب خودت برسی
چون ادم ناخواسته روحیش میره بالا

سوال های مرتبط