۲ پاسخ

نوا دارم خیلی خوبه

من اسمگ دارم و خیلی دوسش دارم قشنگه.اما بیشتر ادایی ه😂با قیمت کمتر از اینم دستگاه های خوب و با کیفیتی هست.مثل دلونگی

سوال های مرتبط

مامان ☆دلی☆ مامان ☆دلی☆ ۲ سالگی