دستگاه حتما نیاز نیست اول موکاپات بگیر ببین اصلا اسپرسو بهت میسازه
من ناشتا هر روز میخورم ولی خب خیلیا معده درد میگیرن سر درد میگیرن حالشون بد میشه
موکاپات ارزون تره به نظرمم راحت تره من شستم و خشک کردن دستگاه سختمه
با اینکه چند مدل دارمو سالیان سال میخورم موکاپات برام راحتتره یا اسپرسو ساز لیوانی که اونم گرونه
قرص اهن بخور
اگه نخورم که نمیتونم با دوتا وروجک سروکله بزنم
یعنی بهترین چیزیه ک تو خونه دارم تا یک ساعت هم جسمی هم روحی فولم
اررررع توخونه نخورم حتی بیرون میخورم چون واقعا عالی و انرژی خوبی میده
اره من ظهر یکی میزنم عصر ام دوتا چایی والا میمیرم نمیتونم هیچی بکنم
اول برو چکاب بده شاید ویتامین دی یا آهن کم باشه
والا من دارم و نمیخورم ولی امتحان کنم فردا شاید پرانرژی شدم🤔
من میخورم .. صبح ب صبح ن ولی توی ظهر
تقریبا اره وقتایی ک نمیخورم یکم بی حوصله میشم ولی اصلا حسش نیس وقتی شوهرم نیس درست کنم وقتایی ک هست اون درست میکنه
قهوه عالیه
بعد از بچه دار شدن محال ممکنه روزی قهوه نخورم
بله میخورم سرحال میشه نخورم سر درد میشم و کسل بدنم عادت داره. عصرا هم میرم کافه بازم میخورم
من اگه شب بد خوابیده باشم قبل اینکه برم سر کار میخورم تقریبا اوکی میشم
بگیر خیلی انرژیت بهتر میشه
اسپرسو سرحال میکنه،اما من اگر مدام استفاده کنم حتی فولکافئینش هم روم تاثیرنداره 😢
اره منم همینجوری بودم الان صبح تا صبح یکی میزنم شارژ میشم
هرروز نه وقتاییکه کسلم اره میخورم سرحال بشم
من هر روز ساعت ۱۲ظهر میخورم اگه نخورم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.