خودوووووو جیگر من اینجاست ک 😄😍
خدا حفظش کنه .کامل غلت زد یا نیم غلت؟؟دختر من نیم غلت میتونه بزنه یعنی برمیگرده رو نصف بدنش میخوابه 😁
سه ماه و نیم غلت زد پس
منم بچم فردا میشه دو ماهگی انتظار دارم غلت بزنه 😂😂😂
سه ماهه غلت بزنه زودنیس
سه ماهگی و ۱۵ روز🥰
مبارکه. چند وقتشه دقیق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.