۶ پاسخ

خودوووووو جیگر من اینجاست ک 😄😍

خدا حفظش کنه .کامل غلت زد یا نیم غلت؟؟دختر من نیم غلت میتونه بزنه یعنی برمیگرده رو نصف بدنش میخوابه 😁

سه ماه و نیم غلت زد پس
منم بچم فردا میشه دو ماهگی انتظار دارم غلت بزنه 😂😂😂

سه ماهه غلت بزنه زودنیس

سه ماهگی و ۱۵ روز🥰

مبارکه. چند وقتشه دقیق

سوال های مرتبط

مامان 👑امیررضا👑 مامان 👑امیررضا👑 ۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۵ ماهگی
مامان mehrad🫀🐣 مامان mehrad🫀🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ارشیا پسرم مامان ارشیا پسرم ۱۲ ماهگی