خانوما دو روزه اصلا هیچ حرکتی حس نمیکنم از بچه چقد نگرانم طبیعیه

۸ پاسخ

ممکنه اروم تکون بخوره ولی از رو شکم مشخص نباشه
اینم متوجه نمیشی.؟؟

آره هفته ی ۲۷من هرکس رو دیدم گفته حرکتش کمه شاید بخاطر هفته تونه

عزیزم انشالله چیز خاصی نیست اما اگر واقعا دو روزه هیییییچ تکونی احساس نکردی یه سربروض بیمارستان

منم تقریبا هم هفته شمام دوروزه خیلی کم تکون میخوره بیشتر خودش سفت می‌کنه تو ناف

نمی‌خوام بهت استرس بدم ولی دو روز دیگ واقعا خیلیه 😕

عزیزم حتما به پزشک مراجعه کن
یه خوراکی شیرین بخور نیم ساعت به پهلو چپ دراز بکش

طول سرویس شما چقدره؟

۲روز خیلیهاااا.
برو بهداشت صدا قلبشو گوش کن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری