بوتاکس کن عزیزم
سنی هم نداری عزیزم ۲۲سال خیلی زوده
عزیزم بوتاکس کن
هیچ اشکالی نداره
آبرسان بزن
نمیدونم چی به پوستت میسازه اما من خیلی ابرسان زدم تنها ابرسانی که به پوستم اومد و همین خطای ریز رو برطرف کرد شون ایرانی الوئه ورا بود
خیلی خوب بود
و اینکه شب قبل خواب صورتتو با روغن بادام یا هرچی که به پوستت میسازه و جوش نمیزنی و .... ماساژ بده مخصوصا پیشونیتو همش میره نگران نباش الان فهمیدی عالیه
خشکی پوست ژنتیک خیلی چیزا هست
ناراحتی نداره که برو بوتاکس کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.