۵ پاسخ

بوتاکس کن عزیزم

سنی هم نداری عزیزم ۲۲سال خیلی زوده

عزیزم بوتاکس کن

هیچ اشکالی نداره
آبرسان بزن
نمیدونم چی به پوستت میسازه اما من خیلی ابرسان زدم تنها ابرسانی که به پوستم اومد و همین خطای ریز رو برطرف کرد شون ایرانی الوئه ورا بود
خیلی خوب بود
و اینکه شب قبل خواب صورتتو با روغن بادام یا هرچی که به پوستت میسازه و جوش نمیزنی و .... ماساژ بده مخصوصا پیشونیتو همش میره نگران نباش الان فهمیدی عالیه

خشکی پوست ژنتیک خیلی چیزا هست
ناراحتی نداره که برو بوتاکس کن

سوال های مرتبط

مامان آرتام🧸🤎 مامان آرتام🧸🤎 ۲ سالگی
یه چی یادم افتاد گفتم اینجا بگم تقریبا ۵ سال پیش با شوهرم آشنا شدم یجورایی واسطه شدن واسه ازدواجمون و قسمت هم شدیم بعدش با دختر داییم و شوهرش رفتیم که منو شوهرم همو ببینیم حرف بزنیم اینم بگم اولین بار بود که همو از نزدیک می‌دیدیم قبلش حرف زدنمون در حد چت بود بعدش دختر داییم اینا از ماشین پیاده شدن که ما مثلاً حرف بزنیم راحت باشیم شوهرم جلو نشسته بود من عقب لعنتی یهویی دستشو آورد عقب منم هول شدم دستشو گرفتم الان یادمون میوفته می‌خندیم میگه گیرم که من نمی‌خواستم تورو بگیرم اصلا نمیپسندیدیم همو من یه غلطی کردم دستمو آوردم تو چرا گرفتیش منم میگم یه موقع فک نکنیا از اون دخترای هولی بودم فقط یهو هول شدم دیگه هیچی دیگه گفتم بیکارم بیام یه چی تعریف کنم 😂😂😂



شیرخشک فرزندوپروری پستونک فرزندپروری‌ پوشک
شیرخشک فرزندوپروری پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند شیرخشک شیرخشک پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند شیرخشک شیرخشک پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند شیرخشک شیرخشک پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند