۶ پاسخ

از حالا دردهای کاذبت شروع میشه برای نرم شدن دهانه رحمه انقد استرس نداشته باش درد زایمان طبیعی طوریکه اصلا نمیتونی تاپیک بذاری😅

ولی برو دکتر چون یکی ازتایپیک هات نوشته بودی رابطه داشتی و حسی نداشتی از شوهرت پرسیدی شایدم دهانه رحمت باز شده

منم تحرک وفعالیتم زیاد هم بچه داری هم کارای خونه هم اشپزی هم مهمون میاد هم رانندگی میکنم هم پله بالا پایین میرم
هم رابطه بدون جلوگیری دارم اینور هم درس دخترم و دوتا داداش اندازه دخترم و یکی یکم بزرگتر پیشم نشستن داد و اینا میکشم خلاصه خیلی حتی دستشوییمون دستشویی ایرانی
اپلاسیون خودم برا خودم میزنم چون خودم میزنم همش حالت نشستن مثه دستشویی ایرانی میشینم
این دردارو دارم هی میاد هی میره ولی به مقعدم نمیزنه

استراحت کن سعی کن کار نکنی نرفتی سونو وزن چیزی نگفت
اولین درد درد حالت پریودی و حس مدفوع داشتن دلپیچه
بهتره بری دکترت یا بیمارستان حداقل اگه چیزی دیدن امپول ریه تزریق میکنن برو بهترته چون دکترت اگه جای خطری ببینه امپول تجویز میکنه

من تحرک و فعالیت ندارم
ولی همین دردارو‌ دارم

تحرک و فعالیتم زیااااده

سوال های مرتبط