۱۷ پاسخ

مورد پسندم نیس

خیلی خوشگله بنظر من که🥺😍

یه چیز دخترونه باشه بهتره

ترسناک

پری دریایی لباسش آبیه اون قشنگتر میشه با اسمشم همخونی داره

بدرد بچه این سنی نمیخوره

نهجالب نیست

نه زیاد رنگشم پسرونس

خانما رنگ تم جدید بهم پیشنهاد بدید

سلیقه من نیست عزیزم

سلیقه منم نیست منم برا دخترم دنبال کیکم

یکمم ترسناکه🤣

نه قشنگ نیست

اگه واقعا عين همين دربياره اره خوشگله

اره خوشگله

باید کمی حالت بچه گونه تر باشه

آخه می‌خوام تمش دریایی باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی