۷ پاسخ

پاستوریزه عزیزم

شیر گاو

من دخترم رو هجده ماهگی گرفتم از شیر به گفته دکترش
بعدش شیر گاو بهش نساخت بهش ریسورس جونیور میدم

هم گاو هم پاستوریزع

پاستوریزه هفته ای ی شیشه میخرم براش

من پاستوریزه کم و بیش میدادم ولی خب اصلا خوب نیست دیگه رفتم پدیاشور و بیبی میل گرفتم روزی دوبار یکی صبح یکی شب درست میکنم براش

شیر نیدو

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ثامروآرسام👶❤ مامان ثامروآرسام👶❤ ۱۴ ماهگی