اگر دستشو میکنه توی دهن بخاطر اب دهن خودشه
دکتر به من اینو داد پماد هیدروکورتیزون ۱ درصد
میزنم خوب میشه
قارچه فکرکنم، گردن پسر منم همینطوریه
این قارچه...پماد کلوتریمازول بزن...روزی ۳-۴ بار
پمادکالاندولا
ب نظرم برا دندونشه اگه براق دهنش ریخته اگه خوابید ان ان بزن
من خودم وقتی تابستونا بیرون برم و با دستام آفتاب بخوره و گرمم باشه دستام ازینا میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.