۶ پاسخ

اگر دستشو میکنه توی دهن بخاطر اب دهن خودشه
دکتر به من اینو داد پماد هیدروکورتیزون ۱ درصد
میزنم خوب میشه

قارچه فکرکنم، گردن پسر منم همینطوریه

این قارچه...پماد کلوتریمازول بزن...روزی ۳-۴ بار

پمادکالاندولا

ب نظرم برا دندونشه اگه براق دهنش ریخته اگه خوابید ان ان بزن

من خودم وقتی تابستونا بیرون برم و با دستام آفتاب بخوره و گرمم باشه دستام ازینا میزنه

سوال های مرتبط