۳ پاسخ

خلطی یعنی چه مشکلی
من فک کنم دوسه ماه پیش خیلی وقتا خلطی بود

والا دختر من دو هفته اینجوری بود اسهالم بود بردم دکتر هیچی نگفت فقط واسه اسهال شربت نوشت ک خوب شد

گاهی وقتا بخاطر خوراکی هایی که میخورن چیزایی که میکنن تو دهنشون میشه
برای کیهانم پیش اومده اما فقط همون یکباری بوذه که دیدم
اگر ادامه دار بوذ ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی