دختر xx
پسر xy
اگه آخرین کروموزومی که پدر میده x باشه دختر میشه
آخرین کروموزوم y باشه پسر میشه
بخاطر همین میگن تعیین جنسیت با پدره.
مادر فقط xx داره پدر xy
اسپرم ن و کروموزوم
کروموزوم x دختره ما خانما دوتا x داریم
کروموزوم y پسره توبدن اقایون xy هست
جنینxرو از مادر میگیره
حالا اگ از مرد xقوی تر باشع میشه دختر
اگ yرو بگیره میشه پسر
برعکس گفتی
ایکس دختره
وای پسر
مگه myپسر نبود رفیقم اینجوری میگفت آخه
yپسرره
x دختره
yپسر
xدختر
فک کنم y پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.