خانوما اسپرم x پسره یا y

۹ پاسخ

دختر xx
پسر xy
اگه آخرین کروموزومی که پدر میده x باشه دختر میشه
آخرین کروموزوم y باشه پسر میشه
بخاطر همین میگن تعیین جنسیت با پدره.
مادر فقط xx داره پدر xy

اسپرم ن و کروموزوم

کروموزوم x دختره ما خانما دوتا x داریم
کروموزوم y پسره تو‌بدن اقایون xy هست

جنینxرو از مادر میگیره
حالا اگ از مرد xقوی تر باشع میشه دختر
اگ yرو بگیره میشه پسر

برعکس گفتی

ایکس دختره
وای پسر

مگه myپسر نبود رفیقم اینجوری می‌گفت آخه

yپسرره

x دختره

yپسر
xدختر

فک کنم y پسره

سوال های مرتبط

مامان مامان رستا مامان مامان رستا ۴ ماهگی
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری