۱۲ پاسخ

منممم قشنگ تامیفهمه من رفنم اشپزخونه باگریه خودشو میرسونه بهم بحدا قشنگ من ظرف میشورم این پاچه شلواره منو گرفته وگریه میکنه یاپای گازکه میرم همش میترسم بسوزه باقابلمه چیزی بیفته روش😩😩الان شوهرم ازسركار زنگ زدم حالمونو بپرسه کلیم نق سراون زدم بیچاره😅

من از۶ماهگی همینه

منم همینم 😫😫😫😫

همدردیم......

من پریودم الان نزاشت هم نواربهداشتیموعوض کنم بسک جیغودادکرد ببخشیدی شاش درست نکردم بخدا😂😂😑😶😐

دختر منم اینجوریه هرجا میرم میاد دور میشم گریه میکنه وقتی ام میشینم از سرو کله ام بالا میره
ولی پسرم اصلا کار ب کارم نداره😬

همدردیم خواهر...
منم دیروز کلافه شده بودم🤦‍♀️

من ک رددددد دادم

منم همینه بزرگترم شده بیشتر شده وابستگی

الان تو مرحله اضطراب جدایی چاره نیست باید تحمل کرد

ماهم همینیم گلم صبوری کن بچه الان نیاز ب تو داره ی زمانی میرسه خودش میخوره خودش راه میره دسشویی میره و تو دوباره تنها میشی میشه یه عضو از خانواده من الان خونه هرکی بچش بزرگه خونه تمیز مرتب منم اصلا صبور نیستم داد میزنم ولی میرم جایی حالم بهتر میشه میبینم بزرگ شدن و بهتر شدن طاقت بیار دختر

شیر مادر میخوره؟

سوال های مرتبط