۵ پاسخ

هزارتا علت می‌تونه داشته باشه اگ ادامه دار بود حتما دکتربرو

عفونت میشه گلم

منم اینجوری‌م ساق پای راستم خیلی درد میکنه یجورایی بی‌قراره من کم کاری تیرویید دارم ببین از تیروییدت نیس؟؟

ی امپول ویتامین دی بخر بزن اب رو اتیشه
من ویتامین دیم کمه و امپول میزنم خیلی بهتر از قرص جواب میده و هروقت دوباره پا درد میاد سراقم میزنم

روغن زیتون سیاهدانه مخروط کن بزن گرم میشه .بعد روغن زیتون و میخک بکوب به کن با روغن زیتون گرمش کن روی گاز داغ که شد خاموش کن سرد شد بزن برای درد پا خوب .ویتامین دی کم داری از آید قرص روزانه بخور.بعد یه پماد هست برای درد دست پا اسمش بیزالین بخر بزن گرون نیست فک کنم صد تومن

سوال های مرتبط