از ۲سال ۲سال و نیم شروع کن تست کردن ....اگه آماده باشه کاملا همکاری میکنه وگرنه ادیت نکن .بزار بالای ۳ سال
من دخترم یک سالو دوماه کندم وقتی یک و سالو نیم شد کامل یاد گرفته بود
پسرم یک سالو نه ماه کندم یک ماه طول کشید تایاد بگیره
البته دخترمو از ۵،۶ ماهگی هروقت بیدار میشد میبردم دسشویی میگفتم جیش کن اونم میکرد
یکی از تاپیکام درمورد تجربه م برای پوشک پسرم هست دوس داشتی بخون
ببین چقدر امادگی داره باهاش تمرین کن ۲سال ۲نیم بگیر
الا بلده جیش کنه ؟
میگن قانونیش اینه بعد3سالگی که به بچه اسیب نرسه منم همین قصد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.