خانما میگم با آی یو آی میشه تعیین جنسیت کرد؟
درصدش چقدره؟؟

۷ پاسخ

اکثرا پسر میشه مگه اینکه همسرتون ضعیف باشه قبلش بادام زیاد بخوره همسرت

چون ای یو آی اصلان جنینی تشکیل نمیشه ک بخوان بدن ازمایشگاه بفهمن پسره یا دختر ای یو آی اسپرم مردو میکشن انتقال میدن ب رحم خانم ولی ای وی اف جنیین درست میشه بعد میدن ازمایشگاه ک هزینش قبل از عید ۲۰ میلیون بود ک ازمایشگاه میگرفت ی سلول برمیداشت از خر جنین ک متوجه بشن دختره یا پسر

تعیین جنسیت داره ولی مطمئن نیس یکی از فامیلامون انجام داد برا پسر ، دختر شد

آیوآ تعین جنسیت هست
ولی اگر کیفیت یا تعداد یا حرکت اسپرم همسرت کمه تعیین جنسیت نکن
چون برا تعیین جنسیت حداقل اسپرم نصف میشه

ای یو آی اصلان تعیین جنسیت نداره فقط ای وی اف

ای یو آی تعیین جنسیت نداره

تو نت خوندم دختر تا ۹۰ درصد
پسر ۶۰_۷۰درصد

سوال های مرتبط

مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیلین وسلین مامان آیلین وسلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وسوم بارداری