۵ پاسخ

یادش بخیر🥺😭😓

واقعا کاش زندگیا هنوزم ساده بود ولی شاد بود

درخواست دادم

دقیقا ما دهه هفتادیا اینطور بودیم بچگیمون زندگی کردم
شاد بودیم با پیکان پدر همه جا هم تفریح ومسافرت میرفتیم
اما از وقتی ازدواج کردیم دهه 90به بعد دیگه خوشیا رنگ بوی خودشو نداشت همش غصه واسترس

نه ما هم می ساختیم بازی می کردیم

سوال های مرتبط

彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری