سلام عزیزم
بچه شما اعتصاب شیرش چقدر طول کشید؟
برا دخترم راحت بود
البته واکسن دوماهگیش بشدت بد بود براش این سبک بود انگار
خوبه
راحته
خیلی راحت و سبک بود
ینی در حدی بود ک پسرم فقط موقع زدنش گریه کرد وقتی اومدیم خونه هیچی نفهمید
برعکس واکسن قبلیا ک خیلی گریه میکرد و اذیت میشد اینو اصلا انگار نزده بودیم
برای دختر من که سبک بود فقط فردای واکسن همش زرداب بالا میاورد که دکتر یه شربت داد خوب شد
عزیزم خیلی خوب بود مث واکسن چهارماهگیشه
برای ما راحت تر از ۴ ماهگی بود
ولی بعضیا میگن سختتره
همون واکسن هاست فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.