واکسن شش ماه چجوری بود برای نی نی هاتون ؟

۵ پاسخ

خیلی خوب فقط موقع تزریق گریه کرد

سخت بود خیلی

برای دختر من که خوب بود

هرچند واکسن‌های دیگه اذیت شد ولی 6ماهگی بعد ظهرش خیلی گریه کرد تا شب که تکون میداد پاشو جیغ می کشید ولی بعدش دیگه خوب بود

گویا برای اکثریت واکسن سبکیه، ولی برای دختر من سخت ترین و سنگین ترین واکسنش بود

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی