خیلی خوب فقط موقع تزریق گریه کرد
سخت بود خیلی
برای دختر من که خوب بود
هرچند واکسنهای دیگه اذیت شد ولی 6ماهگی بعد ظهرش خیلی گریه کرد تا شب که تکون میداد پاشو جیغ می کشید ولی بعدش دیگه خوب بود
گویا برای اکثریت واکسن سبکیه، ولی برای دختر من سخت ترین و سنگین ترین واکسنش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.