مامان جونا
فرنی رو با چی میشه یکم شیرین کرد؟

۸ پاسخ

خرما شیره سیب

من هیچی نمیزنم ک همه طعمی رو بخوره
عادت نکنه به چیزای شیرین

نبات.. سیب.. موز

خرما سیب موز
یکم نبات سفید

موز خیلی شیرین می‌کنه سیب و گلابی هم من ریختم خوب بود ولی خام پخته دخترم دوست نداره

تو سن کودک شما موز فقط یا سیب زرد

من ک اصلا شیرین نمیکنم. با پوره مث هویج و کدو حلوایی و سیب .... ترکیب میکنم

سیب بذار باهاش بپز یا وقتی پخت و خنک شد موز رسیده له کن قاطیش کن

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی
مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی