۷ پاسخ

ولی بچه رو خیلی به شیرین عادت نده

سعی کن اصلا شکر ونمک نریزی توی غذاهاش.واسه شیرین کردن از خرما و سیب استفاده کن

یذره خرما ،سیب ، اینا شیرین میکنه . یا در نهایت یه کوجولو نبات

کدو سبزو تو سوپش بریز

کدو رو تو سوپش بریز من تو سوپ میریزم میخوره

چرا‌؟نمیخوره؟من با هویج پوره‌میکنم میدم

آره بعضیا شیرین میکنن میخورن با نبات

سوال های مرتبط