با تاریخ پریودت حساب کن هفتتو نه با بتا.بتا ربطی به دیدن قلب نداره بستگی به رشد جنین داره.بادام انار به اینا کمک میکنه به رشد قلب
صبر کن
منم عجله داشتم سه بار رفتم چیزی دیده نشد فقط استرس و اضطراب کشیدم الکی کلی گریه کردم
زوده الان فقط ساک هست جنین و قلب نیست باید ده روز صبر کنی بعد بری که با خیال راحت صدای قلبشو هم بشنوی
۱۰۰۰ ساکدیده میشه
یکی دو هفته صبر کن عزیز استرسم سعی کن بزاری کنار ک سمه برات
با عددش کاریت نباشه جواب مثبت بود هفته ۸ یا ۹ برو سونو
صبر کن ۲ هفته دیگ برو خیالت راحت باشه
الان زوده بذار 8 هفته به بعد الان بری الکی استرس میگیری
ب این چیزا توجه نکن این چیزا توجه نکن عزیزم، بزار ۸ هفته کامل ش، اونجا قلب نینی حتما تشکیل شده
واسمه من هزار ساک بود ۵ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.