آره دیگه پس کی برامون درست میکنه🥲۳۳ هفته ام حالم بده سنگین شدم
اما همش غذا درست میکنم خونه تمییز کردن و... با بچه ۴ ساله
من همه کارمیکنم دیگه .جمع وجور گردگیری جارو .اشپزی ظرف شستن
یه دختر مدرسه ایم تازه دارم همش انلاین درس وتکلیف داره با یع دختر کوچیک ک هی بهم میریزه خیلی سخته
من خونه تکونیمم خودم کردم😂 چه برسه به آشپزی
منم اسباب کشی کردم وسایلم جمکردم
خونه تمیز میکنم جارو گرد گیری آشپزی تازه خونه جدیده رو هم اومدیم با شوهرم سابیدیم یه پسر سه ساله هم دارم
جارو میزنم غذا درست میکنم مرتب کاری میکنم حیاط میشورم همه کاری🤣
اسباب کشی هم نزدیک 🥴
همه کارا با خودمه چرا درست نکنیم😂
همه کارو کردم فعالیت زیاد داشتم. الانم سرویکس 28 هس از اینورم آب دور جنین کمه. نمیدونم چ غلطی کنم
کل کارای خونه رو میکنم ولی آروم و تیکه تیکه با استراحت وسط کار
مث قبل بارداری،همه کارارو میکنم،فقط از وقتی رفتم تو ماه هشت داره دهنم سرویس میشه😅
از اول کارامو خودم میکردم الانم میکنم
بستگی به شرایط خودت داره من سوزن ضد سقط هفته ای یه بار میزنم و شیاف ضد سقط هرشب و یه سوزنی هم باید هر شب بزنم دکتر بهم استراحت داده نمیتونم هیچ کاری انجام بدم غذاهم به کمک شوهرم درست میکنم دیگه همش دراز کشیدم و تو خونه هستم، ولی اگر کسی مشکلی نداشته باشه میتونه همه کارها انجام بده فقط وسایل سنگین بلند نکن و خودتو خسته نکن
اره مثل قبل🫠🫠 فقط جارو نمیزنم و دسشویی و حمام نمیشورم
من كارا روزمره رو انجام ميدم از اشپزي تا تميزكاري ولي با ارامش مثلا ي روز گردگيري ميكنم فرداش جارو ميزنم همسرمم طي ميزنه تقسيم ميكنم كارارو يجا انجام نميدم
مثل قبل با تفاوت اینکه بین کارا استراحتم میکنم زیاد فشار نمیارم به خودم
آشپزی.جارو برقی.گردگیری.گردش تفریح.مهمون داری
اره همه کاری مثل روزای قبل بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.