۶ پاسخ

چيزي نميشه من پسرم ١٢ كيلوعه مدام بغلمه.

هیچی نمیشه بابا

ن بابا من کیسه برنج برمیدارم
هیچی نشده

استراحت کن انشالله چیزی نیست من کل بارداری تا الان کار سنگین انجام دادم خداروشکر تا الان هم همه چی خوب بود

هیچی استراحت کن

دراز بکش استراحت کن.چیزی نی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد