والا نیازی نیست بخری تو هنوز نمیدونی جسه ی بچه ات تو کدوم فصل چقدره صفر و یک بگیر تا دنیا بیاد جسه اش دستت بیاد
ما کلی سارافون برای دخترمون خریدیم ولی تابستون هیچکدوم تنش نشد
زمستون تنش میشد که هوا سرد بود تو خونه ام نمیشد تنش کنیمد
سال بعدم تنگ شد نو موند .
دختره من یک سالگی لباسای ۶ تا ۸ رو میپوشید دختره دوستم ۹ ماهگی ۱۲ تا ۱۸ میپوشید
از قبل لباس نخرید
من ۰ ۱ ۲ ۳ خریدم الباقی رو بعد یکسالگی میخرم.
تا ۳ و۴ بسه اگر بچت خیلی تپل نباشه تا ۳ونیم سالگیش میره بعدش بخر
چه کاریه الان بگیرین بزار دنیا بیاد بعد با توجه به جسه و سنش بگیر سایز ۰و۱و۲ بگیر کافیه دیگه
سلام مامانا، ست 19 تکه 1700
تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم
@kiko149
این سایزها رو بذار وقتی به دنیا اومد متناسب با جثه و رنگ پوستش بگیر
واسه بعد تولد ۰ تا ۳ ۴ بگیر
من از هر کدوم ۳ دست میخوام بگیرم ولی به نظرم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.