۷ پاسخ

سایز ۱
رکابی حلقه ای زیر دکمه
آستین بلند جلو دکمه
شلوار
۳ تیکه از هر ست بهتره
از این تیکه ای ها که سیسمونی فروشی دارن
این واسه فصل‌های سرد خنک خوبه
واسه فصل های گرم
همون حلقه ای وشلوار یا شلوارک
یا آستین کوتاه کافیه

فک کنم کوچولوتون آبان دنیا بیاد درسته؟

لباس بیرونی چی بگیرم غیر کاپشن و...؟

من لباس خونگی سرهمی سه دست سایز ۱ گرفتم با بادی زیر
۳ دست لباس و شلوار گفتم با بادی زیر سایز ۲ و برای هرکدوم لباسا جوراب تا نی نی به دنیا بیاد دوباره خرید میکنم

عزیزم ست ۱۳تیکه نگیر هم قیمتش گرون در میاد هم خیلی مورد استفاده نیست تک تک بگیری بهت ه

ن عزیزم.اونجوری خیلی چیزا بی مصرف میمونه وهزینه الکی.مثلا ببین چ فضلی به دنیا میاد بستگی به هوا داره .بیشتر برای بچه ها آستین کوتاه یا بلند خوبه.نهایت ۳ تیکه ی بادی حلقه ای زیر دکمه.ی آستین بلند ی شلوار.یا آستین بلند یا آستین کوتاه زیردکمه باشلوار.یا دوتیکه بگیرید ی آستین بلند زیردکمه باشلوار.یا همون حلقه ای زیر دکمه و آستین بلند وشلوار.
اگه هوا خوب بود دوتکه کافیه.ولی سردتربود سه تیکه که شکم پهلو بچه رو بگیره

اینو یکی از مادر ها گرفته بود به نظرم ممکنه به دردت بخوره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر💙🪽 مامان شاه پسر💙🪽 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری