هوس خربزه کردم هیچ‌جا نداره تو مشهد 🥹🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

توراه گلمکان نداشت ؟

منم 🥲

من دیروز تو توس دیدم زده خربزه ولی از این کوچیکا بود

چرا اومده ما دیروز از باغ برمیگشتیم ماشینای کنار خیابون داشتن سمت بلوار توس

اوووف نگو خربزه مشهدی خیلی خوشمزس🥲

آخ اسم خربزه نیار که دلم بدجور چهار پنج ماه هوس کرده اینجا ما پیدا نمیشه ملون هم خوشم نمیاد فقط خربزه مشهدی شیرین بخورم🥹

تو دانشجو زده داره… تو اسنپ فود سرچ کن پیدا میکنی

تصویر

من که از اول بارداری هوسشو داشتم و دارم اما نیست🥲

دقیقا منم سر این تایم اینو دیدم هوس کردم اخرم یه چی دیگه گیرم اومد خربزه گیرم نیومد

منم ده روز پیش هوس کرده بودم ، شوهرم کل شیراز رو گشت و پیدا نکرد

ملون بخور بجاش🙁

اینجا چقدر خربزه هست کلیو 40 تومان هست

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی