توراه گلمکان نداشت ؟
منم 🥲
من دیروز تو توس دیدم زده خربزه ولی از این کوچیکا بود
چرا اومده ما دیروز از باغ برمیگشتیم ماشینای کنار خیابون داشتن سمت بلوار توس
اوووف نگو خربزه مشهدی خیلی خوشمزس🥲
آخ اسم خربزه نیار که دلم بدجور چهار پنج ماه هوس کرده اینجا ما پیدا نمیشه ملون هم خوشم نمیاد فقط خربزه مشهدی شیرین بخورم🥹
تو دانشجو زده داره… تو اسنپ فود سرچ کن پیدا میکنی
من که از اول بارداری هوسشو داشتم و دارم اما نیست🥲
دقیقا منم سر این تایم اینو دیدم هوس کردم اخرم یه چی دیگه گیرم اومد خربزه گیرم نیومد
منم ده روز پیش هوس کرده بودم ، شوهرم کل شیراز رو گشت و پیدا نکرد
ملون بخور بجاش🙁
اینجا چقدر خربزه هست کلیو 40 تومان هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.