۸ پاسخ

بهتر دیرتر خراب میشه

قطره د ۳ بده بهش

عزیزم تا ۱۸ ماهگی وقته نگران نباش

دختر منم دندون نداره😂 ۱۱ اردیبهشت میشه ۱۰ ماهش

نگران نباش دختر من تا ۱۱ ماهگی دندون نداشت

دختر منم نداره

دختر منم هنوز دندون در نیاورده حتی علائم دندون در اوردن هم نداره😂

دختر منم دندون نداره هنوز😂

سوال های مرتبط