مامانای عزیز من تکون بچه رو حس‌نمیکنم طبیعیه؟

۳ پاسخ

شاید چربی شکمیت زیاده براهمون حس نمیکنی

جفتت چیه عزیزم؟
من قدامیه حس میکنم ولی بازم شک دارم حرکات رودست یا بچه😁

نه عزیزم طبیعیه تو هفته شما
از ۲۳ هفته به بعد بهتر احساسش میکنی
شاید جفتت روی بچه باشه

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی