مامانا من امروز ۲۰ هفته شدم
ولی اصلا حرکت بچه رو حس‌نمیکنم
طبیعیه ایا؟؟

۴ پاسخ

طبیعی من ۲۲,هفته بودم حرکات ماهان حس کردم.دکتر میگفت چون چربی شکمی داری دیرتر حس میکنی

اگر جفتت قدامیه طبیعیه،ولی نگران نباش ب زودی حس می کنی

آها
چون واقعا چیزی حس نمیکنم

همین روزا حس میکنی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری