۲۱ پاسخ

سیدرال آهنش کمه خب دو میل بده
مولتی هم میتونی تو شیر یا آبمیوه قاطی کنی

از این داروخوری های پستونکی دکتر بروان رو امتحان کن با اونا بده اگه پستونک میگیره اونا خوبه

عزیزم قطره ای که بهداشت میده امتحان کن دختر منم قطره های خارجی نمی‌خورد گریه میکرد اوق میزد منم دیدم اینجوری گفتم هزینه بی خود نکنم از بهداشت گرفتم ولی درعین ناباوری اون قشنگ خودش قطره چکونشم موک میزنه میخوره😂

با شیر خودت بده

مولتی ویواکیدز و آهن سیدرال

خب عزیزم سیدرال رو ۲ تا قطره چکون که بدی میشه همون دوز روزانه
و اینکه مولتی دکتر به بچه من کلوی کیدز داد

لیپوزوفر جلدقرمز بگیر

لیپوزوفر بنفش خیلی خوبه

آهن لیپوزوفر خیلی خوبه
دندون و سیاه نمیکنه فقط آبیش رو بگیر که واحد آهنش ۱۴ هست قرمزش آهنش کم تره
خوشمزه هم هست


مولتی هم دختر من رفلاکس داشت هیچ مدلی رو نمیخورد و درجا بالا میاورد بعد از امتحان برند های مختلف گفتم یک بار مولتی بهداشت و بدم و دیدم کامل بهش ساخت هم میخوره هم رفلاکس و تشدید نکرد
با اینکه مزه و بو و همه چیزش یکی هست

اها اینم هست حتما موقعی که قطره رو میخای بدی رو بالشتش بذارحالت خابیده قطره رو بریزدهنش بعد همون لحظه یه فوت ریز کن قورت میده فوری😂

پسرمن عاشق قطره های پدیابسته خیلی خوب میخوره عالیه بنظرم همون پدیابست هارو با یه چی قاطی کن بده

من یه قطره آهن گرفتم مزه وانیل میده پسرم میخوره اسمش لیپوزوفرفورت .مولتی هم بیبی جویس پرتفالیه

سیدرال ۷ میلی گرم آهن داره. به جای یه سی سی دو سی سی بده اکیه اگه میخوره

ویواکیدز بخر

من آویفر میدم همه چی توش ولی پسر منم بالا میاورد یه روش اختراع کردم با آب قاطی میکنم میدم میخوره انجام بده ببین جواب میده واست

اهن فروسیس بخور بهش مولتی نده آد جدا بده من دخترم آویفر نخورد اصلا اوق میزد

اهن لیپوزفر خوشمزس ب نظرم

لیپوزوفر بگیر مزه تافی میده خیلی قشنگع

بچه من اینارونخورد چون شیرینن اما اهن ایروفیکس خورد

لیپوزیفر عالیه

نمیشه بریزی تو آبمیوه ای چیزی بدی بخوره؟؟

سوال های مرتبط