بله بعضی از مارک پستونک ها خوب نیس..
چقدقدیمیا پستونک ایرانی میخریدن ازنسل ما وبعدما وقبلترازماها،یاهمین روروئک،نه مشکل دندون وفک پیداکردیم نه مشکل پاوکمر،الان چقد اه وپیف وبده ومضره میکنن
من مارک اونت مدل ارتودنسی رو گرفت
من ارتودنسی میدادم دخترم هیچی نشد
بله پستونک ایرانی واسه بعضی از بچه ها این مشکل اینجاد میکنه
مدل ارتودنسی بگیر
مدل ارتودنسی مشکلی نداره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.