۳ پاسخ

از همون اول. من هنوزم استفاده میکنم. زیر سرش و قشنگ میگیره وقتی میذارم رو تشک

من از اول گزاشتم تا ۴۰ روز ک فهمیدم رفلاوس داره تشک انتی رفلاکس گرفتم دگ زیر سرش چیزی نیست رو اون میخوابه

بالشت فرم دهی از بدو تولد تا ۴۵ روزگی اینا استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی