۸ پاسخ

به حش ششمت اعتماد کن و نذار بیاد

حس ششم ادم هیچوقت اشتباه نمیکنه...

اگه میتونی خودت یه تایمی کنارش باش این دختره هم نیاد

حست اشتباه نمیکنه بگو نه

نه حساسیتت الکی نیست.. بالاخره ادم‌میترسه

یه فروشنده دیگه بیارید ، به شوهرتم بگو مگه قحطیه که اینو میخای بیاری

حس ششم زن قویه

نه عزیزم سعی کن همون خواهر اولی رو هم که مغازتون کار میکنه بیرون کن پسر بیارین بجاش

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی